lördag 29 september 2012

OH. MY. GOD.

OMG! OMG! OMG!!!!

Kommer ni ihåg den stora supernyheten jag berättade om i förra inlägget?? Här kommer den!
JAG HAR BILJETTER TILL ONE DIRECTIONS KONSERT I LONDON NÄSTA ÅR!!!!!!! Asså ghaaa!!! Kan fortfarande inte fatta att jag faktiskt håller dem i min hand! Fatta hur coolt detta är!! Jag ska faktiskt få se dem! På riktigt! Live!! Kan inte riktigt tro det, måste fortfarande gå och öppna kuvertet som innehåller kuvertet med biljetterna ibland, bara för att se att det faktiskt är sant och jag inte bara drömmer! Tack snälla, snälla, SNÄLLA Daniel (om du läser det här!), om ni undrar så är det tack vare honom som jag, Elin och Erica kan gå på konserten för utan honom så hade vi inte kunnat få tag i biljetterna, de skickades bara inom England! Så tack, tack, tack, du har gjort tre Directioner enormt lyckliga!!!

Asså fatta att jag faktiskt ska få se dem! GHAAAAAAAAAA!!! ASDFGHJKL!!

Förlåt för min enormt dåliga svenska i det här inlägget, fortfarande så glad att jag bubblar inombords när jag tänker på det så jag bara skrev precis vad jag kände!

Och till sist, GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PAPPA!!!

Nej, nu ska jag och mitt Directioner-hjärta (som för övrigt smälte igår när Clara fick lyssna på What Makes You Beautiful för första gången och hon gillade den!!) gå och fira min älskade fader!

PK!

Ladies and gentlemen, ONE DIRECTION!!! ASDFGHJKL!!!



1 kommentar: