torsdag 27 september 2012

LWWY

Antar att de flesta (utom möjligt mamma och pappa) ser aningen konfunderade ut av rubriken. LWWY är nämligen One Directions nya singel, Live While We're Young! Den är jättebra! Mamma har till och med dansat med när jag skuttar runt till den, haha! De har tvångslyssnat på låten ett flertal gånger, så pass att pappa gör sin hopplösa min så fort jag börjar sjunga: "Let's go crazy, crazy, crazy 'til we see the sun, I know we only met but let's pretend it's love!" vilket är början av refrängen eller det räcker till och med att jag börjar på: "Hey girl I'm waiting on ya, I'm waiting on ya".
Låten skulle ha släppts på YouTube i måndags men den läckte så den släpptes förra torsdagen klockan sju, dvs 172 timmar sedan och enligt min iTuneslista har jag lyssnat på den 131 gånger redan, det är nästan 1 gång/timme, haha! Den är superbra!!
Och förresten så har jag några supernyheter! Vågar inte riktigt lägga upp det än, men det borde komma inom den närmaste veckan :D Orden sprids fort i vår familj men om det är någon som inte vet än får de vänta ;)

Ha det gött allesammans! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar