fredag 7 september 2012

Hur klantig får man va?

Igår hade jag nog höjden av klantighet! Det började på gympalektionen då jag klämde fingret så att det började blöda, på en INNEBANDYKLUBBA! Iaf, därefter drar jag och Maja med oss Erica och Lovisa där Oliver (Majas häst) kliver på min tå så nu kan jag inte röra den, än mindre stå på hela foten för det gör så fruktansvärt ont! Det innebär att jag linkar runt på halva högerfoten och det låter så enormt töntigt att säga att det är för att jag har ont i lilltån, en det gör verkligen ont!! 😳

Aja, det är väl bara vänta och se antar jag, har lyckats knata ner till budshållplatsen nu iallafall för att åka till sjukgymnasten, får se hur det går när hon ska lära mig använda mina lilltår och jag inte ens kan röra den 😓

Aja, ha det gött allesammans 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar