tisdag 18 september 2012

Alldeles för mycket i hjärnan

Idag har jag, Maja och Elin varit väldigt duktiga måste jag säga! Maja och jag för att hon, trots en ordentlig huvudvärk, och jag, trots att jag är genomförkyld och snörvlar och hostar var och varannan minut, tagit oss igenom en enormt jobbig biologirapport som ska in imorgon (idag) samt förberett en svenskredovisning till imorgon. Elin har varit duktig bara genom att stå ut med oss, haha! Både jag och Maja har väl inte haft något tålamod att tala om och det blev inte bättre för att vi båda var trötta och inte hade en susning om vad vi höll på med, hehe! Men, men, vad har man vänner för? Det är dem man ska bli sur på för det är dem som känner en tillräckligt bra för att ta det med ett skratt! Och nu är biologin färdig och ska skrivas ut imorgon och svenskan är färdig, utskriven och förberedd! :)
Ligger just nu och försöker rensa tankarna genom att lyssna på 1D! Så taggad inför att nya skivan släpps :D
Så trots att många tycker jag är konstig för att jag har texterna till One Directions låtar skrivet i runskrift på mina väggar så är det helt enkelt en kombination av två saker som jag värdesätter mycket i mitt liv :)

Nej, nu ska jag sova, wohoo, sex timmars sömn och lång skoldag imorgon -.-' men men, inte en min att förlora, hehe! Natti på er! :D

Här är What Makes You Beautiful skrivet i runskrift iallafall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar