torsdag 27 september 2012

Jag överlevde en dag till i tvåan

Haha, ja, som rubriken antyder är det lite tufft i skolan just nu. Allt hopar sig på en gång, idag var det fysikprov och spanskprov (som vi fick reda på i tisdags att vi hade *facepalm*), imorgon har vi ett miniprov i Engelska (109 glosor + passiva meningar), på tisdag och onsdag har vi kursprov i matematik (jag är inte ens klar med alla kapitel!!!), på fredag nästa vecka har vi engelskaprov (ett större den här gången) och veckan efter det så har vi två spanskprov (Igen!). Någon gång i det här virrvarret ska vi klämma in andra halvan av fysikprovet som inte blev av idag eftersom vår lärare var sjuk och därmed inte kunde skriva något ordentligt prov *dubble facepalm*.  Dagen gick dock bra, med den trevliga överraskningen att vi skjuter fram det stora fysikprovet, spanskan gick också bra, fick 69 av 75 poäng. Inte helt nöjd med det, borde ha fått 73 men tappade fyra poäng av slarvfel...
Borde väl egentligen plugga till engelskan imorgon men orkar verkligen inte, bloggar i väntan på att min mobil ska ladda klart så jag kan sova sen! Så trött.. Satt uppe och pluggade till halv ett i natt på fysiken som aldrig kom ;)

Men imorgon har jag min första körlektion, givetvis under världens rusningstrafik xD

Så natti, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar