onsdag 16 maj 2012

O.o'

Haha, måste egentligen sova, ska upp tidigt imorgon men kan inte låta bli att lägga upp lite bilder som fick mig helt... ehm.. kommer inte på något bra ord, kan ett som inte passar här eftersom inte många av er skulle förstå det ^^ De fick mig helt... förvirrad? Nej, men typ, kommer inte på något bättre ord, hehe ;)
Här kommer dem iallafall :)

De här tycker jag bara i allmänhet är väldigt coola, jag menar, hur kan man rita så??



 Hur många ben har elefanten? ;)


Om ni tittar på den här bilden på nära håll ser ni nog Albert Einstein men om ni backar ett par steg, typ fem sex så ser ni kanske ett nytt ansikte??


Funkade det så såg ni Marilyn Monroe, inte sant? ;)

Stirra intensivt på den röda pricken, bara på den röda pricken!
Märkte ni att den blå ringen försvann? ;)

Den här bilden tog jag med bara för att den är så klockren! Sån tekopp skulle jag också vilja ha, fatta vad coolt!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar