onsdag 6 juni 2012

Ojojoj...

... nu var det ett tag sedan jag skrev, jag vet, sorry för det ;)
Mycket har hänt, lite har blivit skrivet så vi drar kortversionen!

Till att börja med har jag och min kära bästis varit på scoutläger. Det var grymt roligt och vi träffade en massa härliga människor! Givetvis skulle vi köra tidstypiskt så alla hade 1500-talskläder, vi åt 1500-talinspirerad mat, lekte 1500-talslekar och allt sånt. Var verkligen superkul, nästan så att jag vill gå med i scouterna nu men tror inte jag har tid tyvärr :( Till och med Lissan-Dissan var med fast hon var inte utklädd ;)

Magnus har fyllt 30 också nu. Grattis, grattis! Så vi har haft ett stort 30-årsfest här hemma och det var jätteroligt att träffa alla människor :)

Sorry, sorry för att det blev den extrema kortversionen av allt men måste egentligen plugga nu, gigantiskt kemiprov på fredag och matteprov på tisdag :/

Ni får resten av berättelsen i bilder istället :)

Lite bilder från lägret!






Larissa är nyduschad och fått en greenguard för att hon inte ska få äta så mycket gräs, spelar ingen roll hur mycket man rider när hon går i gräshagen. Magen sväller och hon blir som en tunna ;)



Kakan från Magnus fest, den var supergod!

Kom hem till den här efter att jag fått mitt första slutbetyg, fick B i matte, kan inte säga att jag är nöjd direkt men mamma och pappa var det :)


Haha, Lovisa försökte skära i sin pizza i skolan vilket resulterade i att hon fick en väldigt deformerad gaffel och en totalt oskadd pizza!

Har börjat övningsköra på allvar också, ni måste ge mig cred för den parkeringen! Skulle stå bredvid gatubrunnen med vänster framhjul. Erkänn att det var ganska bra ;)


Och sist men inte minst en sentimentalbild på Larissa, den första bilden någonsin, tagen av pappa ^^

1 kommentar:

  1. Härliga bilder, särskilt den sista. :-)
    Mats

    SvaraRadera