söndag 13 maj 2012

Asså mupp :(

Jag undrar om det är för att jag är så sjukt trött som jag får extra enkelt att börja gråta. Vet inte om ni tänkt på det, men när jag är trött så gråter jag nästan konstant, oavsett om det är för att jag skrattar, är ledsen eller bara allmänt seg. Jag gråter alltid.
Jaja, sitter iallafall och lipar för mig själv eftersom jag vet att jag missat One Direction pga tja, jag vet inte, massor av saker. Jag bor inte i Stockholm till exempel, jag hade inte heller möjlighet att åka dit :( Har haft fullt upp hela helgen och det har varit väldigt roliga saker. Konfirmation igår och mammas födelsedag idag (GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MAMMA!!!), men jag önskar att de hade kunnat komma typ förra helgen istället, eller nästnästa!
En av mina bästa kompisars bästa kompis var där och hon sprang bokstavligt talat in i Zayn Malik!! Det säger antagligen inte er någonting men för mig är det grymt stort! Eventuellt har hon också pratat med Harry Styles på telefon, det är så grymt coolt!!! Jag är så sjukt glad för hennes skull trots att jag är extremt avundsjuk ;) Avundsjuk, inte svartsjuk, lägg märke till det!!

Åh, jag hade så gärna velat träffa dem, eller iallafall se dem. Ni fattar inte vad dem betyder för mig, det kan ni inte göra för det är en känsla som aldrig skulle kunna beskrivas. De betyder så otroligt mycket för mig att jag upptäckte att jag satt och grät när jag tittade på deras gamla video diaries och deras uppträden i X-Factor. Jag vet att dem inte har en aning om vem jag är och jag vet att de aldrig skulle ägna mig någon särskild uppmärksamhet om de vetat om det. Men bara tanken på att faktiskt få träffa dem, tja den får mig att le och hoppas för de betyder faktiskt så otroligt mycket för mig, tro det om ni vill.
Så kanske gråter jag för att jag är glad? För jag har varit otroligt glad hela dagen idag, mammas födelsedag som sagt och den var väldigt lyckad måste jag säga!

När det gäller One Direction så är det kanske inte för min egen skull som jag är glad, kanske är det för att jag vet att en tjej som verkligen förtjänade att träffa dem faktiskt fick göra det. Att se hennes dröm gå i uppfyllelse får mig att våga tro på mina egna drömmar. Hennes dröm gick i uppfyllelse, så varför skulle inte min göra det?

Ytterligare en bild på killarna (från Sverige faktiskt!) som betyder så mycket för lilla mig!


Sorrysorry om ni tröttnat på att jag skriver om 1D (även om detta bara är mitt andra inlägg, hehe) men hoppas ni förstår ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar