fredag 5 november 2010

Vad är väl en natt utan rädsla?

Idag, eller i natt kanske, så var det övernattning med gänget, dvs jag, Maria, Linnéa, Erica, Matilda (Svante) och Julianne, som gällde. Fick en toppenmysig kväll :) Vi tittade på film, en Nora Roberts-film och en skräckfilm. Men det var bara jag, Julianne och Erica, ibland Maria, som ville se skräckfilmen. Den var inte läskig, bara otäck och hemsk. Killing Room tror jag den hette. Man typ skjöt ihjäl folk bara för att testa det mänskliga psyket och hur långt det kan gå. Jag satt i Ericas knä typ hela tiden bara för att jag var så rädd för att det skulle komma någonting läskigt... ;)

Snackades gjordes ju också en hel del. Jag menar, stäng in sex stycken tjejer i ett rum och försök få dem att inte babbla. Jag säger bara lycka till!

Allt som allt tror jag att jag fick fyra timmars sömn i natt. Jag och Maria bestämde oss för att bara sova i fyrtiofem minuter innan vi skulle vakna igen och vara uppe resten av natten. Mycket riktigt, somnade runt tio över tre på morgonen och väcktes av Maria klockan fyra. Vi väckte Linnéa också, men hon somnade nästan omedelbart igen. Men jag och Maria var vakna till runt sju någon gång och sov till tio, och stackars de andra. Jag och Maria tjattrade hela morgonen och väckte dem. Rejält skrämda blev vi också en gång när Julianne typ klockan sex på morgonen gav ifrån sig världens gapskratt i sömnen och vi visste inte om hon skrattade eller grät... Men, men, vad är väl en natt utan lite rädsla? ;)

Nej, nu ska jag gå och sova, måste sova igen de fyra timmar jag missade. Natti natti... eller vad man nu säger såhär dags :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar