tisdag 23 november 2010

Prao+Yoga=Göttig dag

Idag på praon så jobbade jag hos pappa. Satt med flash och gjorde lite filmer. Jag gjorde en film med en boll som studsar fram och tillbaka i sidled. Mycket krabbigare än man kan tro. Men det gick ju bra, jag lyckades tillslut!
Till lunch åt pappa och jag pizza innan jag stack till körskolan och gjorde lite testmopedtester. Alltså inte det riktiga provet, utan jag bara testade lite grann.

På kvällen blev det yoga igen, vet inte om ni har hört om min jättetabbe förra veckan? Om inte så berättar jag om den nu:
Jo, förra veckan gick jag på yoga själv eftersom Maria inte var i Växjö, utan någon annanstans och gick på öppet hus. Jag bestämmer mig för att ta lite varm choklad. Jag menar, hur svårt kan det va? Väldigt svårt visar det sig. Jag går fram, stoppar i min femkrona och klickar på varm choklad. Jag tittar bort medan jag väntar och får syn på två män som står bredvid mig, de stirrar med ett flin på min mugg och jag vänder mig om. Det visar sig att jag inte har ställt dit någon mugg. "OJ!" utbrister jag och skyndar mig att slita åt mig en kopp. Får ungefär en centimeters chokladmjölk. Muttrande tar jag en sked och går och sätter mig medan jag kommer på att muggen jag tog antagligen inte var ren så jag frå hälla ut alltihopa... SUCK!!! Så hur kan det bli såhär fel? Jo, rätt trögt faktiskt. Det finns en liten skärm där det står vad den gör, typ när den är klar och så och där stod då, när jag tittade: "Häller nu ner i kopp" så jag tog liksom för givet att det kom en kopp automatiskt, medge att det finns sådana där det gör det?!
Så det var förra veckans klantsak, hehe ;)

Nej, nu ska jag läsa Harry Potter 7, tjoflöjt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar