onsdag 7 juli 2010

Twilightfan? Näää, inte alls! (A)

Här har det varit jättemycket skoj, badande, värme och barnpassande! Med andra ord: SUPERDUPERMEGAKUL! :D Okej, jag vet att ordet inte finns IRL, men använd fantasin! ;) Just nu har lill-killen precis somnat, med ett hart grepp om sin nya badbok och den röda klossen. Far nog ta med oss dem till Sverige ;) + maracasen, den vägrar han släppa när han väl har slutit händerna runt den, hehe! Han var jättetrött men vägrade att erkänna det sa han gnällde lite och satte sig upp i vagnen innan vi gjorde var deal att han fick pilla med sina leksaker om han bara lag ner. Den killen kommer bli president eller försäljare, kan förhandla vid redan tio manader (8, om man räknar med att han är för tidigt född!) I vilket fall sa tittade han upp pa mig och sedan bara "Donk" sa sov han. Det gick väldans enkelt idag :) Han har för övrigt nästan lärt sig att krypa, sätter man honom nagonstans och gar och hämtar nagot och kommer tillbaka sa hittar man aldrig honom pa samma plats, hur han kommit dit vet jag inte, för han kryper inte helt ännu. Men jaja, han har väl ett hemligt sätt! ;) Sta har han ocksa blivit väldigt duktig pa. Igar stod han i säkert 10 sekunder och med tanke pa att när jag kom hit sa stod han inte alls själv sa har han kommit jättelangt! Dessutom sa är det väldigt tidigt för en 8-manaders gammal bebis! :D

För er som missat det sa har Eclipse (tredje boken i Twilightserien) haft premiär för exakt sju dagar sedan. En kompis som jag fatt här nere, Candela, fragade om jag ville ga pa den med henne och hennes kompis men jag tackade nej. Har ju mina egna alldeles underbara kompisar att ga med! Linnéa och Olw! <3 Dessutom, folket later jättefult när dem pratar, jag vill ju inte förstöra Taylors röst pa det viset! (A)

Twilightfan? Näää! Varför tror ni det?

2 kommentarer:

  1. Okej!
    Nu ser jag vad det står för text.
    He He
    Ha det gott :o)

    //Mats

    SvaraRadera
  2. jag ska gå och se eclipse idag, med mina polare ;)
    längtar sjukt mkt! :D
    ses väll nån gång!! <3

    //Ina ;)

    SvaraRadera