lördag 10 juli 2010

Stranden! Mmmm...

Sista lördagen myste vi på stranden, det var jätteskönt med mycket glass, sol och bad! Vågorna var höga och Jeús lärde mig och Karin att dyka i vågorna så att man kom jättelångt! Det var skojigt! Karin lånade Juaquins wakeboard också, och hon var jätteduktig på det! Själv så vågade jag inte på grund av att för ca två år sedan åkte jag på en sådan och en våg slog över mig och jag for ner i botten och trasslade in mig i linan och sanden yrde så att man varken visste vad som var upp eller ner, det var läskigt! Sedan dess åker inte jag wakeboard mer, gjorde det några gånger precis efter det som hände men sedan la jag av.

Innan vi åkte till stranden så åt vi på en italiensk restaurang och det var jättemysigt! Jag åt Spagetti Carbonara, mums! Karin åt någon svart spagetti med tryffelsås. Det smakade ingenting, absolut ingenting! Man kände att man tuggade, att man tuggade något men det fanns ingen smak. Ungefär som vatten, fast vatten smakar i alla fall någonting det gjorde inte det här! Nej, det var faktiskt lite läskigt att äta det ;) Den enda som faktiskt tyckte om det var Juaquin!

Karins mystiska spagetti som inte smakade någonting!


Min mumsiga mat!


Kusinerna...


Vacker solnedgång!


Blää! Sand i munnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar