torsdag 22 juli 2010

Bio: Eclipse!

Halleluja! Äntligen! Äntligen! Äntligen! Ikväll ska vi gå och se Eclipse! Som jag har längtat! Visst, Candela frågade om jag ville gå på den med henne och hennes kompis men jag tackade nej, jag har ju mitt eget, alldeles fantastiska biogäng bestående av Nea och Olw! :D Vi hade så sagolikt roligt och flummiga som vi är så lyckades vi givetvis flumma upp på det faktum att vi köpte två läsk och satte tre sugrör i varje, hehe, som om vi skulle kunna se skillnad på dem i mörkret ;) Men men, Linnéa visade sig vara VM-medaljör i att få i alla sugrören i de båda läskmuggarna, när jag försökte så steg läsken för mycket, jag hade inte ens fått en silvermedalj! ;)

Men kul var det och filmen var den bästa av dem tre hittills komna filmerna i Twilightserien, kan knappt bärga mig förrän jag har filmen på dvd! Längtar, längtar längtar!!! Givetvis hade jag min fina Eclipse-tröja på mig!
Nu är det bara en bok kvar som ska bli film, Breaking Dawn, och den ska bli i två filmer. Regissörerna säger att det är för "att få fram allt det inre, det djupa" medan jag tror att det är för att plåga oss Twilight-fan! Jag menar, en film på fyra timmar, det är väl inte så farligt!? Men men, nu ska det bli så och det blir säkert jättebra!

Jovars, som sagt, våra fina läsk!


Den här filmen får absolut en 5/5 av mig! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar