fredag 24 augusti 2012

Sommaren i bilder :)

Ja, nu var det ett tag sedan jag bloggade, så pass att jag till en början inte kom in för jag hade glömt mitt lösenord ;)

Men nu ska ni få en uppdatering, orkar inte skriva en massa text dock. Precis gjort klart tvåans första läxor tillsammans med Maja och tacka vet jag pappa, vad skulle vi göra utan honom? Är allt lite mör efter både biologi och fysikläxa.. Men som sagt, lite bilder ska ni få :)

En bild på mig, fråga inte varför jag la upp den ;)

Lissan under sommaren som gått!



Larissa så fin i sina skydd på väg hem från Trummenäs, gick kanon med lastningen hem, tog bara tjugo minuter!

Fin kvällshimmel från hagarna, här hade Larissa det underbart hela sommaren!

Karin, Mi och Álvaro var på besök. Vi besökte Barnens gård, det blir man aldrig för gammal för ^^





En sovande gosse mitt i tumultet på köpcentrumet i Karlskrona, satte oss på en bänk och tittade på film, det slutade såhär gosigt!

Larissa var givetvis poppis!

Julianne kom på besök :)


Jobbade tillsammans med Nils. Här har vi bullat upp för att dygna, mormor försedde oss med godsaker! :D

Pridefestivalen i Stockholm där jag, mamma och pappa spenderade en helg :)

Maja och jag är lite flum i väntan på Olly Murs ;)

Och så, höjdpunkten, då självaste Olly Murs kommer ut och snackar med oss!! Grymt coolt!!! Haha, ni skulle bara veta vad vi fangirlade efteråt! Vi var givetvis trevliga och respektfulla när vi var där tillsammans med honom men efteråt när vi gick på stan freakade vi ut lite ;) Träffade honom dessutom två gånger, en gång för bild och en gång för autograf! Vi var tre av ca tio stycken som fick autografer och bild i Kalmar och vi var även de första svenska fansen som han träffade! *Proud* ^^,

2 kommentarer:

  1. En bra sammanfattning av din sommar! Vi som ser dina bilder ser att du haft en härlig sommar i kylan o blåsten ;-) En riktigt bra sommar kan vi se! Fina bilder. MammAnne

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder! Särskilt den sista, ni ser ut som ett förälskat par ;-) kram!!

    SvaraRadera