söndag 26 augusti 2012

Onödigheter

Tja, har egentligen ingenting att säga, ville bara få skriva lite, haha! Så det får väl bara bli lite i allmänhet om mitt liv idag ;)
Första veckan i skolan är avklarad och är redan sjukt trött av alla läxor de har hopat över oss. För tillfället smiter jag från att göra min biologiläxa som innebär att jag ska kunna femton träd på latin och känna igen löven på kvistarna för det kommer bli förhör, grymt mycket fysik som ska göras till imorgon, kemi som ska sammanfattas och spanska som ska gås igenom mm.. Gick och la mig vid klockan tio igår och sov till åtta i morse, ändå är jag trött. Men kanske är jag bara placebotrött för att jag egentligen inte vill ta tag i mitt liv och göra klart läxorna? Aja, nu får jag nog faktiskt göra det så jag kan sticka till stallet utan dåligt samvete sen :)

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar