måndag 14 januari 2013

Bästa helgen någonsin! :D

Ja, den här helgen har varit fantastisk! Började redan i torsdags egentligen med att jag då fyllde 18! Grymt skön känsla och vi hade middag här hemma tillsammans med farfar, Linnéa och Elin. I fredags kidnappade Elin, Maja och Lovisa mig och vi firade ordentligt, haha! Dagen efter hämtade Maria och Linnea upp mig och vi åkte till Hässleholm där jag fick hitta på en massa dumma saker xD och på kvällen kom Gustav, Henrik, Magnus, Elin och Olof och hämtade mig och vi åkte till tapasbaren Sangria, som för övrigt är en mycket god dryck också ;) Därefter bar det ut till De Luxe där vi hade det trevligt i ytterligare några timmar innan det bar iväg hem. I söndags var det sedan släktmiddag, trevlans, trevlans! Fick även reda på att jag fått ytterligare en liten kusin, mysigt! Välkommen till världen Lillen! ^^
Sammanfattning om den bästa helgen någonsin! Ha det bra allesammans, nu ska jag återgå till pluggande, kursprov på onsdag :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar