lördag 13 oktober 2012

Tjolahopp :)

Sorry för den dåliga rubriken, kom inte på något bättre ;)
Lovade mamma för ett par dagar sedan att jag skulle skriva ett par lugnande ord angående min käke. Sanningen är att jag inte haft några lugnande ord att ge och att fejka ihop några kändes fel. Nu däremot har jag faktiskt några lugnande ord. Jag är på på uppåtgång igen! Och först nu har jag givetvis fått mina näringsdrycker, men men, de behövs ändå, kan ju inte äta allt kött än till exempel eller grönsaker i stort, lever fortfarande mest på mos och kolhydrater så jag lär väl behöva dem ett tag till, om inte annat till skolan ;) Så nu är livet ganska bra igen, får sova hyfsat ordentligt på nätterna, kan tugga i babytuggor och väldigt försiktigt och smärtan har lagt sig för tillfället, äntligen kan man andas ut! :D

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Roligt att höra att det är litebättre med de eländiga käkarna!! Tänker mycket på dig och tycker att det är så trist att du ska behöva ha ont!!
    Stor kram från Mormor och Morfar

    SvaraRadera