söndag 6 november 2011

Heja Clara!

Ja, nu är även min älskade lilla brorsdotter fått prova på att rida, det ska börjas i tid ;) Hon är nu nästan tre och har fått egna ridstövlar och vantar som hon glatt introducerade med Larissa som, om jag får säga det själv, är en stor favorit :) Hon var jätteduktig! Så nog blev dagen en succé :)

Bilder kommer så snart som möjligt, då mamma är i England med kameran så fick Henkes mobil hoppa in så jag måste få dem därifrån innan jag kan föra över dem hit! Men håll utkik så kommer dem snart!

Annars har helgen bestått av att Julianne och Maria kommit hit, det är ju höstlov så man får ju passa på, det var över en månad sedan jag träffade mina bästa vänner! Vi var en kvinna kort dock, Linnéa var i USA och hälsade på en annan av våra kompisar, Paige. Vi hade iallafall jätteroligt, man tackar för det! :D

Jag Maria och Julianne bakade kladdkaka, innan den kom in i ugnen var den stenhård, efteråt såg den ut såhär ;) Kan inte precis klaga på att den inte var kladdig ;)


Och såhär såg den ut på tallriken! Ser inte så god ut kanske men den var faktiskt kanongod! :D


Och den här bilden flikar jag in bara för att ;) Min kompis försökte rita en människa på miniräknaren och detta ska tydligen föreställa mig ;)


P.S. Lagt upp bilder i förra inlägget nu, under "Nu är det klippt Lissa!" Så kika gärna på dem :) D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar