måndag 5 september 2011

25 + 50årsfest i Stockholm = Fett nice!

Tänkte lägga upp lite bilder från Basses och Olas fest i lördags, den var superrolig! Basse fyllde 25 och Ola 50 så det var en ganska stor fest :) Festen firades på en bowlinghall så det blev ju en hel del bowlande. Jag bowlade nog sammanlagt fem timmar den kvällen, superkul var det! Lite roligt dagen efter när alla hade träningsvärk, utom jag (!) lite intressant eftersom jag är ganska otränad, hehe! Men anledningen var ganska enkel, bowling och ridning kräver ungefär samma muskler, så förutom lite i ena armen och lite i ryggen kände jag inte av den föregående kvällen särskilt mycket! Så jag tackar alla inblandade för den superroliga kvällen!

När vi kom hem från Stockholm vid åtta-tiden så bar det av till stallet där jag fick sitta i två timmar och vänta innan jag fick mitt träckprov på hästapållen! Alla hästarna ska skicka in träckprov för att se om de har mask i magen för att i så fall avmaskas. Larissa vägrade dock blankt att lämna något prov, så jag fick lugnt sitta där och vänta medan hon vandrade runt i sjukhagen! Jag hade iallafall katten som sällskap, den låg hos mig även när det började regna (de enda timmarna den dagen det regnar, och då måste jag sitta ute xD). Det enda som var lite jobbigt var att det blev bara mörkare och mörkare och Larissa smälter väldigt bra in i omgivningen när det är ljust, tänk er då när det är mörkt! Men, men, vid halvelva tiden fick jag vad jag väntat på så Larissa fick flytta tillbaka till sin riktiga hage och sedan åkte jag hem till högen med läxor. Där hade jag en positiv överraskning i form av att jag kommit längre än jag trodde med matten och kemin var klar så det var bara den jobbiga fysiken kvar där man skulle svara på frågor med sådant som inte ens fanns i boken! Den läxan fick vi från sista lektionen på fredagen tills tredje lektionen (ingen tid emellan lektionerna att göra den på!) Det var ganska dålig planering av min lärare måste jag säga..

Men aja, nu är den gjord och jag är klar med dagens läxor och väntar nu på att mina älskade vänner ska logga in på Skype så man kan få prata lite med dem, saknar dem verkligen.. Men nu ska jag plocka ur linserna så jag kan dyka i säng efteråt, börjar klockan elva imorgon så jag får sova lääänge, haha!

Här kommer bilderna då :)

























Såhär glatt blev det när man lyckades...






Vem leder tror ni? ;)


Tyckte faktiskt om denna bilden, fråga mig inte varför ;)


Lyckad första runda... Eller NOT! xD

2 kommentarer:

  1. Visst en härlig fest! Men... var är bilderna;-)
    Hoppas de komemr ut snart!

    SvaraRadera
  2. haha, Lissa lika envis som alltid! ;) Grymt härligt med sovmorgon.. vill du veta en rolig sak? Dem spelar skön musik från lägenheten under hela kvällen idag, värsta mys haha! Underbar är vad den här helgen har varit, utan tvekan! Längtar efter ett till bildinlägg (vink vink) ;-) & så funderade jag på om jag ska lägga ut våra gamla bilder så kan du ta dem från min blogg eller om du hellre tar dem när jag kommer om några veckor?
    Pöss!

    SvaraRadera