söndag 18 september 2011

Oléo!

Japp! Tro det eller ej, men jag har varit på Oléo, och jag ska säga som det är, det var sjukt roligt med riktigt härlig stämning, bra musik (även om jag inte lyssnar så mycket på musikså tyckte jag om den!), bra DJ och superhärligt folk! Nästan alla från min klass var där, och min klass är också väldigt härlig, vi har inga populära och inga som är utanför, så alla kom och kramade och hälsade på mig, även om jag är bland de nedersta på vår jämlika rangordning, haha! Jag är ganska nöjd med den platsen, då har man inga krav på hur man ska vara eller något sådant!
Nej, men allvarligt, det var jätteroligt på Oléo, till och med jag dansade! Jag brydde mig inte om faktumet att jag inte kan dansa, haha, eftersom de flesta var mer eller mindre fulla så brydde sig ingen annan heller och det var ashärligt för då kan man verkligen släppa loss! :D
Somnade först vid halv fem-tiden på morgonen (och vaknade vid niotiden xD), jag och Julianne sov hos Nea som somnade knall fall så fort hon la huvudet på kudden, hehe! Jag och Julianne var uppe och spelade spel på hennes mobil, vi var så uppe i varv så vi kunde inte somna förrän båda var tysta, och det är inte det lättaste efter Oléo ;) Dagen efter var det blåsor på fötterna, speciellt för Linnéa och Julianne som hade haft sina högklackade skor, jag hade gått i mina Converse istället!

Så en riktigt härlig helg blev det denna helgen också, nu ska jag övningsköra med pappa, sedan bär det av till stallet för en härlig uteritt, eller kanske ett dressyrpass, beror på vädret ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar