torsdag 16 juni 2011

Slut på nian, slut på KBS...

Japp, igår gick jag ut nian :) Lite sorgligt att lämna alla klasskompisarna och lite tråkigt var det att lämna lärarna också. Kommer sakna hela skolan! Visserligen måste jag tillbaka för att städa ur mitt skåp, tänkte ta det på måndag och ska se om jag kan dra med mig Maria, ser ut så just för tillfället ;) Men nu har jag faktiskt klarat av mina fyra år på Kronoberg Skola, trots allt och jag är faktiskt nöjd med de flesta av mina betyg, alla utom mitt kemibetyg men strunt samma. Nu är det slut på den längsta skoldelen, det vill säga de som slutar på -stadiet. Lågstadiet, mellanstadiet och högstadiet. Kommer ihåg när man började sexan, då kändes det som en evighet tills jag skulle komma till där jag är nu. En som går på gymnasiet! Men även evigheterna kommer tillslut, och min evighet på Kronoberg Skola är över och jag har aldrig ångrat mitt val att byta skola. Är rätt trött idag efter de två senaste dagarna med avslutningsmiddag, skolavslutning och festen här hemma efteråt men det var verkligen värt det! Det var jättemysigt här på festen, med Henrik, Magnus, Elin, Erik, Carl, Helene, Pelle, farmor, farfar och vi som bor här hemma! Fick se Erik köra sin Segway också, så coolt!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar