lördag 5 februari 2011

Härliga häst!

Ja, nu har vi varit och provridit igen och det gick strålande!! Hon var helt underbar :) hon var pigg och glad och verkligen försökte. En häst med glimten i ögat var hon. Kanske inte det bästa underlaget för att provrida men det gick bra ändå, hon försökte så gott hon kunde och hon var stadig på benen. Hon är kanske inte precis i tävlingskondition men det går ju att träna upp :) konditionen är det inget fel på iallafall, hon ville aldrig sluta, det var en känsla som jag inte kunde sätta fingret på när hon tog några extra steg innan hon gjorde som jag sa. Det var inte som om hon tog bettet och sket fullständigt i mig. Till slut förstod jag att hon bara ville få mig att förstå att hon ville fortsätta och det har jag aldrig varit med om förut. Jag fick dessutom beröm av Larissas ägare för att vi var ett sånt bra team :D jag blev jätteglad!!

Så min dag har varit jättelyckad, hoppas att er också var det!

Bilder på Larissa, bilderna är från pappas mobil så de är inte jättebra...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar