onsdag 23 juni 2010

Första doppet!

Idag kom första sommardoppet för mig, i en pool! Även lill-killen Álvaro badade, eller, han flöt omkring i sin minipool med vatten i, i den stora poolen där vi andra badade! Aldrig har jag da mött nagon gladare liten pojke, han skrattar nästan alltid! Fast igar var han lite sjuk med lite feber och sant sa da var han lite grinig, men det kan man ju första, lilla stackaren!

Men forutom att Álvaro blev sjuk var dagen jättehärlig, fast varm! Den varmaste dagen hittills! Hela 35 grader och härlig, gassande sol! Sa nu har jag bättrat pa solbrännan och börjar faktiskt bli lite brun! Är sa stolt, sa stolt över mina bikinilinjer! :) Okej, de är inte tydliga men de finns helt klart där :) Tyvärr vägrar mina ben att bli bruna :( De är lika kritvita som de var när jag akte hemifran! :( Álvaro däremot har fatt jättebruna händer och fötter! Sa gulligt! :)

Bilderna kommer snart, maste fa in de pa datorn ocksa :) Men ha talamod, sa dyker de upp inom en snar framtid! ^^,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar