tisdag 22 juni 2010

Blackfisk & Jordskalv = Fett Nice!

Nu har jag landat i Spanien (eller, okej, den 17:e landade jag!) allt ar jattebra, har dock inte de tre sista bokstaverna i alfabetet, men hoppas ni kan lasa anda! Jag vet att jag varit dalig pa att skriva men tills jag kom till Spanien hade det inte hant sarskilt mycket, visst, hade skolavslutning och sadant men i alla fall!

Men nu har jag i alla fall kommit fram och vi har redan hittat pa massor av roliga saker! Till exemepel var vi pa en medeltida marknad igar! Det var jatteroligt att titta pa allting! Vi at middag jattesent! Forst at vi en macka (som var jattegod!) pa Cruzcampo som lite "forratt" och sedan gick vi till ett annat stalle och at revbensspjall. Men innan revbenen sa at vi blackfisk! Den smakade lite intressant och tja... unikt och var ratt slajmig! Men det var coolt att ha smakat!!! :)

Idag sa var det jordskalv har! Hela mitt rum skakade! Det var coolt att vara med om det fast lite laskigt just i stunden. Allting klirrade (och med det menar jag visarna i klockan xD) Det var over pa bara ca tio sekunder, och da visste jag inte om jag bara inbillat mig men nar jag fragade Karin lite senare sa hon att hon ocksa hade kant nagot, och att det antagligen var ett jordskalv!

Kramisar! :)

P.S. Bilder kommer sa fort de finns pa datorn! D.S.

1 kommentar:

  1. hihi, bläckfisk är suuper gott ju!!!!!!!!! :D
    //Ina ;)

    SvaraRadera