söndag 2 maj 2010

Stolt som en tupp!


Idag är jag så stolt, så stolt, så stolt. Efter 19 timmars förberedelser inklusive tid på tävlingsplatsen (varav tre minuter var tiden då jag faktiskt tävlade) så lönade sig all mödan. Allt flätande, knoppande, duschande, tränande, putsande, tränande, borstande, tränande och lite mer tränande. Allt ledde tillslut till en andraplacering. Grattis min lilla älskling. Du var bara BÄST!!!
Kom precis tillbaka från stallet efter att ha släppt ut min älskling (som såg ut som en gammal tant från typ fyrtio-talet med sin parmanent-liknande man efter att ha tagit ut alla flätorna). Det var till att knota upp tidigt i morse. Jag var uppe redan klockan kvart över sex, klockan kvart i sju åkte vi till stallet. :)

Love you my darling! <3

P.S. Jag VET att alla knoppar står åt alla håll, (utom den tredje, Lorence gjorde den xD) men det var min fjärde tävling och jag har inte tävlat på jättejättelänge! ;) D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar