tisdag 23 september 2014

Allting har en början, allting har ett slut

Så är det i livet, saker börjar och saker slutar. Själv har jag svårt att avsluta saker, man känner sig aldrig riktigt färdig. Men med den här bloggen har jag kommit till ett stadie där jag känner mig färdig. Jag har bloggat här sedan jag gick i åttan, 2010, och nu har jag tagit studenten och börjat på universitet, så det känns som om denna bok numera är färdigskriven. Sista punkten är satt och boken uppsatt i bokhyllan tillsammans med resten av de böcker som tillsammans utgör min livshistoria, nu är det dags att öppna nästa bok, fylld med tomma blad som bara väntar på att fyllas.

Jag tänker inte sluta med mitt bloggande, och kanske blir jag till och med bättre på att blogga den här gången, men Hästflickan har nått sin ände och ska nu läggas i vila.

Själv hoppas jag att ni känner att ni vill följa med mig till nästa blogg: www.thepuzzleknownaslife.blogspot.com

Förhoppningsvis ses vi där! Tack så mycket för den här tiden!

Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar