måndag 16 juni 2014

Studenten!

För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit STUDENTEEEEN!!! FY FAN VAD JAG ÄR BRA!!!

Yes, efter tre år på natur är det nu äntligen en färdigskriven bok. Som jag skrev en gång för ungefär tre år sedan: "... det är som ett oskrivet kapitel. Massor av tomma sidor finns som ska fyllas i efter hand!" och nu är dessa sidor ifyllda och kvar står jag med en färdig bok, redo att läggas på hyllan och börja skriva på nästa.

Dessa åren har varit fyllda av det mesta, allt från glädje, smärta, sorg, nya vänner, nya kunskaper, nya upplevelser! Nu är det dags att ta mig ut i riktiga livet, i höst börjar universitetet, och då är det dags att börja skriva på nästa bok, vi får väl se vad som händer där!


Lite av mina bilder, finns massor av fler bilder som Nicola tog men de ligger inte på min dator än, dem kommer senare.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar