onsdag 12 mars 2014

Och sjukvården har gjort det igen...

Visade sig nu att jag inte alls har operationstid 31 mars, utan någon gång i maj plus att jag fick tid hos smärtkliniken den 31 istället. 
Tur att jag har mamma som precis nu ringer allt och alla i ett försök att lösa detta. Jag är henne evigt tacksam för det för jag orkar inte mer, jag orkar inte bråka med sjukvården igen, jag vet att jag inte får hoppas. Jag vet det men jag kunde inte låta bli att tro att allting för en gångs skull skulle lösa sig! Och återigen visade sjukvården hur jävla inkompetent, patetisk och värdelös den är. Ja, jag vet att vi har bland den bästa sjukvården i världen men just nu bryr jag mig inte för dem har fan inte gjort ett enda jävla rätt när det kommer till mig. 
Jag orkar inte.
Fan.

1 kommentar:

  1. :-( Tänker på dig och skickar många virtuella kramar från oss i HH

    SvaraRadera