lördag 18 september 2010

Flytt, flytt, flytt! :)

Tja, även om det låter så så är det faktiskt inte jag och min familj som flyttar utan det är Henrik och hans familj :) De ska nu flytta ut mot Sandsbrohållet och bor bara någon kilometer från Linnéa :) Clara är inte helt nöjd med att hennes leksaker har blivit nerpackade men så fort hon fick sin gose-häst igen var allt okej. Hon hjälpte faktiskt själv till att packa och packade ner hela badrumsskåpet, med lite hjälp iallafall, hehe! Detta faktum gjorde henne väldigt stolt och för varje ny person som kom in så berättade hon att hon hade packat!
Allt som allt är vi nio personer, jag, Clara, Ninna, Henke, Magnus, Elin, mamma, pappa och Anders. Min "uppgift" är att ta hand om Clara och hålla henne på gott humör så att Ninna kan vila. Det är något jag mer än gärna gör men idag var det lite knepigare för Clara vaknade på fel sida sängen idag, så hon har varit lite grinig men nu är hon glad igen.
Just nu sitter jag hemma och skriver för Clara och Ninna ligger och sover och jag ska vara här för att hjälpa till om dem behöver något eller om Clara behöver lyftas upp, för Ninna ska inte lyfta någonting just nu. Så jag sitter här i sängen och myser :)

Tja, det har ju inte hänt så mycket sedan sist, men en stor sak har vi faktiskt hittat på! Förr helgen var vi i Stockholm och tittade på häst! Eller ponny iallafall, men ni fattar nog vad jag menar. Hon var helt underbar och helt ärligt tror jag att det blir hon :) Jättemysig häst var det verkligen och det märktes minsann inte att hon var sexton år gammal! Men än ska vi inte dra några slutsatser, vi ska kolla på en häst till denna helgen om vi hinner, annars på tisdag, onsdag någonting. Så vi får se!

Ha det så gött nu allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar