onsdag 20 februari 2013

Herregud, nu är det nära!!

Jajamän! Om tre och en halv timme ska jag gå upp för att påbörja resan till England!! Fatta att det faktiskt är här! Det händer faktiskt! Om tre dagar ska jag se One Direction! LIVE!!!! Detta ska bli så häftigt! Och vi håller tummarna för att jag ska få träffa Daniel på fredag om han inte måste jobba någon annanstans :)
Men tyvärr är inte det här med framförhållning min starka sida, haha! Just nu ligger all min packning slängd på sängen i en väntan på att mina kläder som ligger i torktumlaren ska bli torra så jag kan packa ner dem i väskan.. Aja, handbagaget klart iallafall ;) Sen måste jag städa upp den värsta röran i mitt rum också, trist att komma hem och det ser ut som kom och hjälp mig att dö..

Så, nu ska jag ta tag i mitt liv och fixa allt så jag kan få ett par timmars sömn iallafall ^^Kram på er, vi hörs efter den bästa helgen någonsin ;)

Bob tycker inte jag ska åka ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar