lördag 22 december 2012

Alltid samma sak ;)

Varje år lovar jag mig själv att jag ska vara klar i tid och inte behöva stressa de sista dagarna och varje år misslyckas jag lika stort. Nu ska jag och pappa snart iväg och införskaffa de sista julklapparna. Håller på att städa mitt rum eftersom Mi och Basse kommer idag, yey!! Och ärligt talat, här ser ut som ett bombnedslag, oops, så det är väl lika bra att få det gjort ^^ Så innan klockan tre idag, alltså om ca 5 timmar, ska jag ha städat båda mina rum, skrivit lite i runboken, handlat färdigt julklapparna, handlat julmaten, varit hos Lissan och gärna joggat en runda, sådär panikträna lite innan all julmaten, haha ;)
Men det blir nog en mysig dag, vid tre kommer Mi och Basse som sagt och vid halv sju kommer Linnéa och vi ska dra till stan imorgon och köpa de sista julklapparna till kompisarna :D

Ha det gött och er jag inte träffar innan jul, God Jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar