söndag 11 november 2012

Börjar saker och ting äntligen hända?

Jag tror faktiskt det. Efter mycket kontakt till och från med sjukvården så har jag faktiskt kommit någonstans. Min anmälan till patientnämnden togs på största allvar och diskussionen kommer upp på nästa stora möte, jag har blivit magnetröntgad igen, jag har blivit skickad till Lund och de har bekräftat remissen och jag ska få en tid inom kort. Så äntligen kanske saker och ting börjar reda upp sig? Jag håller tummarna för det och att de äntligen tar mig på allvar, jag vill bli normal igen. Jag menar, ni ska se maten jag får i skolan.. Det är inget fel på den, och jag är väldigt tacksam att de fixar mat till mig, men jag vill kunna äta vanlig mat igen. Riktig mat och inte mat de har kört med en stavmixer. Men, men, vi håller tummarna för att det kommer lösa sig nu :) Helst innan England, jag vill inte leva på mixad mat när vi är där :/

Tjolahopp!

Lite bilder kanske ska upp också, här kommer några nostalgiska bilder jag hittade igår när jag gick igenom alla våra bilder i alla album här hemma ;)

Jag och Karin målar ägg till påsk

 Chillin' with the dog





Jag och Magnus även om det inte syns så tydligt på bilden ;)

 Jag och Nils, bästa polare

Beskyddet sitter kvar ^^


Ja, jag kunde somna på de mest konstiga ställen..



Jag och Pampas

 Gustav med sitt älskade dinosaurieland :)

Dagisbilder! Här är jag och Maja, haha, vi hänger ihop än!

Lite äldre på den här bilden, haha, men fortfarande desamma!

Hela dagis samlat på en fest! Avslutning kanske? Mamma, lust att fylla i?

Och givetvis en farsdagpresent till pappsen, det är ju trots allt fars dag idag!

Haha, lite nostalgi där då ja ^^

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt att det verkar ordna sig!! Hoppas hoppas hoppas! Och så hörde jag det skvallras om att ni eventuellt kommer och hälsar på mig snart? Glad :-) Och du, en sak till, gör inte så här mot mig, jag är faktiskt gravid och har nu bölat mig igenom de fina fotona du lagt upp :-) Kram!!

    SvaraRadera